Domenii
  Top Expert
1 djbrain 44355
2 subofferul 5220
3 robica 4610
4 krystyana84 3980
5 elena2008 2690
  Top Statistici
Membri inscrisi 96840
Intrebari 35993
Raspunsuri 164903
  Contact
nume
email
Introduceti textul din imagine
(pentru evitarea spam-ului):
Numar random
 
introduceti mesajul
email admin: adip.at.myexpert.ro
Consultanta ISO, Audituri Interne - Business Advising Team
Vizualizare intrebare
Intrebare
bullet Counter Strike 1.6 de thegggrrree13
Modificatimi si mie ce o sa va dau mai jos !
Sa aiba sv_gravity 400 si sa fie intunecat

public HideDay(id)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.60, 0.12, 0, 6.0, 60.0)
show_hudmessage(id, "Astazi se joaca: HNS Day")

client_print( id, print_chat, "%s Astazi se joaca: HNS Day.Teroristi, ascundetiva! Aveti 60 de secunde la dispozitie!", PREFIX)

strip_user_weapons(id)
give_item( id, "weapon_knife" )
         if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
         set_user_health(id, 500);
         }
g_iCountTime = CountSeconds;
set_task( 1.0 , "Count" , _ , _ , _ , "a" , g_iCountTime );
}  
Tags:
5
puncte
6709
vizualizari
04-05-2012 21:19:01
Data intrebarii:
(0.00 - 0 voturi)
Ratings: 
Pentru a putea bifa optiunea de notificare in email in cazul adaugarii de comentarii la aceasta intrebare trebuie sa fiti logat.
Daca nu aveti cont, click Aici
Raspunsuri
Comentariul lui:
04-05-2012 21:24:25
Data:
Adaugi asta, pe 2 linii separate, inainte de set_hudmessage(0, 2.....

set_user_gravity(id, 0.5)
set_lights(f)

Pe linia 2, aia cu set_lights, incerci diverse litere, in loc de "f" - "a" este cel mai itnuneric, "m" este normal
 
* ComentariuVoturi: 3 Voteaza


Link sponsorizat

Comentariul lui:
04-05-2012 22:10:29
Data:
Mi-a dat error:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/tmp/texteJL3mm.sma(379) : error 017: undefined symbol "set_lights"

1 Error.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/texteJL3mm.amx (compile failed) 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
04-05-2012 22:22:35
Data:
deci gravity mi-a mers
dar lumina imi da error
 
* Comentariul autorului


Link sponsorizat

Comentariul lui:
04-05-2012 22:44:02
Data:
Modifica rindul asa - pui ghilimele:

set_lights("f") 
* ComentariuVoturi: 3 Voteaza

Comentariul lui:
05-05-2012 08:39:36
Data:
aceiasi erroare imi da...
 
* Comentariul autorului


Link sponsorizat

Comentariul lui:
05-05-2012 08:46:45
Data:
poate nu e pus un trb?> 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
05-05-2012 10:15:08
Data:
Mergi sus de tot, pe primul rind al scriptului, adauga asta:
#include <engine.inc>

Daca nu vrea, incearca asa:
#include <engine>

Daca tot nu vrra, inseamna ca nu ai fisierul asta (engine.inc) 
* ComentariuVoturi: 3 Voteaza

Comentariul lui:
05-05-2012 10:54:09
Data:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/groups/amxmodx/compiler3/include/engine.inc(16) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"

1 Error.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/textnLV0Ps.amx (compile failed) 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
05-05-2012 10:57:57
Data:
am facutat fiserul engine.inc si il am  
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
05-05-2012 10:59:41
Data:
Sterge ambele rinduri, si ala cu include, si ala cu lights.

Foloseste acest plugin:
forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1351656

Pune la toate rindurile lights_level: - valoarea "c" (fara ghilimele).
Sau alte litere, vezi ce nivel de lumini apare. 
* ComentariuVoturi: 3 Voteaza

Comentariul lui:
05-05-2012 11:00:04
Data:
ma rog acum a mers am pus ala engine sub amxmisc..
sa vedem dak merge lumina 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
05-05-2012 11:03:23
Data:
deci intuneric se face dupa ce aleg ziua hns day... dar urmatoare runda tot lumina stinsa e?
eu vreau doar runda respectiva sa fie aprinsa... nu si cea lalta runda... deci cum sa fac ? 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
05-05-2012 11:15:41
Data:
Pai nu inteleg, HNS Day ce este, cum selectezi, de unde ?
Alegi asta la fiecare runda ?! 
* ComentariuVoturi: 4 Voteaza

Comentariul lui:
05-05-2012 11:20:55
Data:
Deci ca sa aleg HNS day scriu asa in say
/daysmenu si imi apar mai multe optiuni cum ar fi
ZM day
Shark day
HNS day
etc..
Deci eu aleg HNS day.
Inseamna ca doar runda asa va fi hns day, cealalta runda va deveni totul la normal.

 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
05-05-2012 11:23:36
Data:
Uite aici tot pluginul (jos de tot gasesti hns day)
http://www.filehost.ro/3438845/daysmenu_sma/
 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
05-05-2012 11:23:40
Data:
Pai, cauta fisierul unde apare acel meniu si pui acolo insructiunile pentru lights.
Cauta toate fisierele in care apar textele alea, ZM day, HNS day.... modifici acolo. 
* ComentariuVoturi: 3 Voteaza

Comentariul lui:
05-05-2012 11:30:16
Data:
pt ce sa pun instructiuni?
ce sa modific?

Deci
eu vreau ca dupa ce se termina runda hns day sa se aprinda luminile
 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
05-05-2012 11:36:40
Data:
Fisierul ala filehost_daysmenu.sma
Adaugi sus de tot linia cu #include


Apoi mergi la fiecare functie:
public SharkDay(id)
public NightDay(id)
public ZombieDay(id)
public SpartanDay(id)
public KnifeDay(id)
public WarDay(id)
Imediat dupa linia cu  { - adaugi
set_lights("m") 
* ComentariuVoturi: 3 Voteaza

Comentariul lui:
05-05-2012 11:43:34
Data:
nu mai inteleg nimic...
uite intra in pc
595 566 087
3355 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
05-05-2012 11:47:00
Data:
Ce nu intelegi ?
Nu intru nicaieri. 
* ComentariuVoturi: 24 Voteaza

Comentariul lui:
05-05-2012 11:48:33
Data:
public WarDay(id)
Imediat dupa linia cu  { - adaugi
set_lights("m")  

adica aici>?
public WarDay(id)
{  
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
05-05-2012 12:32:33
Data:
zi 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
05-05-2012 12:40:38
Data:
Da.
Adaugi la toate functiile alea exact cum ai adaugat si la
public HideDay(id)
{
set_lights...... 
* ComentariuVoturi: 3 Voteaza

Comentariul lui:
05-05-2012 13:33:06
Data:
Nu ai inteles...
Deci citeste cu atentie:
Dupa ce se termina runda HNS day
Incepe o runda NORMALA, fara hns, shark, zm si asa mai departe !
La terminarea rundei HNS day, vreau sa se parinda luminile la loc.
Acum ai inteles? 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
05-05-2012 14:34:32
Data:
Tot in fisierul acela, la inceput, dupa toate rindurile include, adaugi asa:

public regend()
{
   register_logevent("end",2,"1=Round_End")
}

Apoi, la final de tot, adaugi asa:

public end()
{  
set_lights("m")  

* ComentariuVoturi: 5 Voteaza

Comentariul lui:
05-05-2012 15:07:54
Data:
tot intunecos ramane.. 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
05-05-2012 15:13:47
Data:
Atunci asta este. 
* ComentariuVoturi: 3 Voteaza

Comentariul lui:
05-05-2012 15:33:28
Data:
nu mai exista alt posibilitate ? 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
05-05-2012 15:34:55
Data:
Ti-am dat un alt plugin mai sus. 
* ComentariuVoturi: 3 Voteaza

Comentariul lui:
05-05-2012 15:41:43
Data:
Pluginul dat de mai sus trb sa il activez mereu cand e hns day..., deci pierdere de timp.
Este mult mai bine sa se dea automat !
Pt ca unii care au sau nau admin nu o sa stea sa introduca comanda de la acel plugin pt lumina., 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
05-05-2012 15:43:16
Data:
Pai, pui activare pentru HNS Day, la fel ca si celalalt.
Sau il folosesti pe asta pentru lights_off.
Sau gasesti pe cineva care se pricepe, pune intrebarea pe fomurui speciale de CS sau AMX Mod X 
* Raspuns acceptatVoturi: 5 Voteaza

Raspunde / Comenteaza
Adauga un comentariu / raspuns:
Va rugam sa selectati unul din campuri: Utilizator nou Utilizator inregistrat
Ataseaza fisiere» (Max 200KB)