Domenii
  Top Expert
1 djbrain 44355
2 subofferul 5220
3 robica 4610
4 krystyana84 3980
5 elena2008 2690
  Top Statistici
Membri inscrisi 96843
Intrebari 35999
Raspunsuri 164933
  Contact
nume
email
Introduceti textul din imagine
(pentru evitarea spam-ului):
Numar random
 
introduceti mesajul
email admin: adip.at.myexpert.ro
Consultanta ISO, Audituri Interne - Business Advising Team
Vizualizare intrebare
Intrebare
bullet Electrica de Twist21
Salut , la electrica mi-am făcut să-mi vina factura electronica . Și am aplicația my electrica , unde îmi vin facturile,  și pot plătii online.
Problema este alta , am plătit o factura cea pe luna noiembrie,  cea pe decembrie încă nu a venit .
Am plătit-o,  dar problema e ca în aplicația tot îmi apare ca nu e plătită,  dar eu am dovada plății pe email ,cum sa plătit,  dar oare dece mai apare în aplicație ca nu e plătită? Ce pot face sa dispară?
Tags:
5
puncte
131
vizualizari
24-12-2024 16:14:31
Data intrebarii:
(0.00 - 0 voturi)
Ratings: 
Pentru a putea bifa optiunea de notificare in email in cazul adaugarii de comentarii la aceasta intrebare trebuie sa fiti logat.
Daca nu aveti cont, click Aici
Raspunsuri
Comentariul lui:
25-12-2024 10:03:44
Data:
Suna la relatii cu clientii sua mergi la un sediu Electrica.
Foloseste optiunea Contact din aplicatie - nu stiu unde este, nu am - si da-le un mesaj. Pune atasata poza cu dovada platii la mesaj, daca are optiunea asta. 
* ComentariuVoturi: 0 Voteaza



Raspunde / Comenteaza
Adauga un comentariu / raspuns:
Va rugam sa selectati unul din campuri: Utilizator nou Utilizator inregistrat
Ataseaza fisiere» (Max 200KB)