Domenii
  Top Expert
1 djbrain 44355
2 subofferul 5220
3 robica 4610
4 krystyana84 3980
5 elena2008 2690
  Top Statistici
Membri inscrisi 96840
Intrebari 35993
Raspunsuri 164903
  Contact
nume
email
Introduceti textul din imagine
(pentru evitarea spam-ului):
Numar random
 
introduceti mesajul
email admin: adip.at.myexpert.ro
Consultanta ISO, Audituri Interne - Business Advising Team
Vizualizare intrebare
Intrebare
bullet nokia lumia 800 de yoko222
Vreau sa sun la *100# si imi scrie sa astept si dupaia sesiune terminata....vreau sa imi dezactivez o optiune si sa imi bag alta...Sunt pe vodafone si de fiecare data am bagat cartela in alt telefon ca sa fac operatiunea asta dar acuma ii urgent si nu am alt telefon la indemana.

Ajutati-ma sa inteleg ce are telefonul cum sa procedez pe telefonul asta.
Tags:
5
puncte
1868
vizualizari
11-10-2013 19:17:07
Data intrebarii:
(5.00 - 1 voturi)
Ratings: 
Pentru a putea bifa optiunea de notificare in email in cazul adaugarii de comentarii la aceasta intrebare trebuie sa fiti logat.
Daca nu aveti cont, click Aici
Raspunsuri
Comentariul lui:
11-10-2013 22:16:16
Data:
Suna la Relatii Clienti.
E o problema des intalnita la acest model:
forum.vodafone.ro/t5/Nokia/Nokia-Lumia/td-p/73/page/3

Nu functioneaza serviciul interactiv *numar# pe sistemele de operare Windows Phone 7.5. Alti utilizatori au adresat solicitarea departamentului care se ocupa de implementarea acestor servicii, insa problema nu s-a rezolvat. 
* Raspuns acceptatVoturi: 12 Voteaza



Raspunde / Comenteaza
Adauga un comentariu / raspuns:
Va rugam sa selectati unul din campuri: Utilizator nou Utilizator inregistrat
Ataseaza fisiere» (Max 200KB)