Domenii
  Top Expert
1 djbrain 44355
2 subofferul 5220
3 robica 4610
4 krystyana84 3980
5 elena2008 2690
  Top Statistici
Membri inscrisi 96840
Intrebari 35993
Raspunsuri 164903
  Contact
nume
email
Introduceti textul din imagine
(pentru evitarea spam-ului):
Numar random
 
introduceti mesajul
email admin: adip.at.myexpert.ro
Consultanta ISO, Audituri Interne - Business Advising Team
Vizualizare intrebare
Intrebare
bullet transfer credit vodafone de mau
cum pot sa trimit si eu credit de pe o cartela vodafon la abonament pe o cartela fara abonamnet...
Tags:
5
puncte
10152
vizualizari
28-02-2010 19:25:29
Data intrebarii:
(4.00 - 4 voturi)
Ratings: 
Pentru a putea bifa optiunea de notificare in email in cazul adaugarii de comentarii la aceasta intrebare trebuie sa fiti logat.
Daca nu aveti cont, click Aici
Raspunsuri
Comentariul lui:
28-02-2010 19:41:42
Data:
Reîncărcare din contul de abonat Vodafone
Serviciul este disponibil tuturor abonaţilor Vodafone care îndeplinesc următoarele condiţii:

    * Accesează serviciul din România
    * Au cel puţin 4 zile de la activare
    * Sunt înscrişi în programul Vodafone pentru tine.

Instrucţiuni reîncărcare din contul de abonat Vodafone
Apelează gratuit 444 (pentru reîncărcări imediate sau lunare) sau *144# (pentru reîncărcări imediate sau lunare) sau, mai simplu, din meniul Vodafone al telefonului, submeniul Servicii Reîncărcare* de pe telefonul tău mobil cu abonament Vodafone.

    * Apelează gratuit 444 (pentru reîncărcări imediate sau lunare) sau *144# (pentru reîncărcări imediate sau lunare) sau, mai simplu, din meniul Vodafone al telefonului, submeniul Servicii Reîncărcare* de pe telefonul tău mobil cu abonament Vodafone. Vei fi rugat să introduci parola asociată contului tău. Această parolă este aceeaşi cu cea pe care o utilizezi pentru programul de loialitate "Vodafone pentru tine" (când apelezi gratuit *299 sau *199#). În cazul în care nu ai schimbat niciodată parola iniţială:
          - pentru persoanele fizice: parola iniţială este formată din ultimele patru cifre ale codului numeric personal înscris pe actul de identitate al titularului contului
          - pentru persoanele juridice: parola iniţială şi numărul de telefon autorizat sunt cele declarate în formularul de răspuns pentru programul "Vodafone pentru tine"
    * Tastează valoarea de reîncărcare pe care o doreşti, ţinând cont de limita de reîncărcare
    * Tastează numărul de telefon pentru care doreşti să efectuezi încărcarea
    * Vei fi rugat să confirmi corectitudinea informaţiilor introduse
    * În urma efectuării reîncărcării, atât tu, cât şi persoana pentru care ai făcut reîncărcarea, veţi primi un mesaj text de confirmare care va conţine numărul de telefon al cartelei reîncărcate şi valoarea reîncărcată
    * Suma reîncărcată pe parcursul unei perioade de facturare se va regăsi pe următoarea factură emisă.


[link in curs de aprobare]


 
* Raspuns acceptatVoturi: 18 Voteaza



Raspunde / Comenteaza
Adauga un comentariu / raspuns:
Va rugam sa selectati unul din campuri: Utilizator nou Utilizator inregistrat
Ataseaza fisiere» (Max 200KB)